مهدیار جانمهدیار جان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

هدیه خدا

واکسن 2 ماهگی

1391/1/6 13:01
نویسنده : مامان زهرا
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهدیار جانم

 

گلم قرار بود ۲۷ اسفند واکسنتو بزنیم ولی چون ۲ ماهت تمم نشده بود نزدن

دیروزم رفتیم ولی انقدر شلوغ بود که بازم نزدند

شایدم حکمتش این بود که دیروز بعد از چند روز شکمت کار کرد از طرف دیگه

 با عزیز بردیمت حموم خیلی خوشملی شدی دست عزیز درد نکنه

خلاصه امروز طلسم شکست و واکسن رو زدند

من که این چند روزه خیلی نگران بودم امروزم دل تو دلم نبود

وقتی مامانی گذاشتت رو تخت قبل از اینکه واکسن رو بزنند شروع کردی به

گریه کردن منم داشتم آیت الکرسی میخوندم

وقتی واکسن رو زدن برای ۱۰ ثانیه دیدیم صدایی نمییاد من و بابایی اومدیم

 جلو دیدیم از شدت گریه صدات در نمیومد

اشک من و بابایی داشت در میومد خلاصه خیلی لحظه ی بدی بود

چون تو خونه بهت استامینوفن داده بودیم زود گریت بند اومد

خونه هم که اومدیم آروم بودی منم از فرصت استفاده کردم و خونه رو تمیز

 کردم ساعت ۱۰ واکسنتو زدیم تو این چند ساعت که آروم بودی خدا کنه

تا آخر همین طوری باشی

الانم بیدار شدی دارم میام پیشت باهات بازی کنم از وقتی ۲ ماهت تموم

شده بیشتر دیونت شدم تا بیدار میشی همه ی کارام رو ول میکنم میام

پیشت تا باهات بازی کنم

اومدم پیشت نازگلککککککم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد