مهدیار جانمهدیار جان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

هدیه خدا

تولد بابا

1392/5/22 1:21
نویسنده : مامان زهرا
615 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

 

امشب تولد بابا بود و شما انقدر اذیت کردی که من نتونستم تدارکی که میخواستم رو ببینم ولی در کل خیلی خوش گذشت

نمیدونم چرا همه چی امروز دست به دست هم داد تا نتونم برنامه هام رو پیش ببرم

میخواستم برم شیرینی و گل بخرم ولی شما انقدر نق زدی و اذیت کردی که پشیمون شدم از طرفی میخواستم کیک درست کنم وانیل نداشتم و چون شما خواب بودی و نمیتونستم از خونه برم بیرون مجبور شدم کیک رو بدون وانیل درست کنم

میخواستم خونه رو تزئین کنم هر چقدر گشتم نتونستم بادکنک ها رو پیدا کنم خلاصه مجبور شدیم یه جشن تولد ساده برای بابا بگیریم

انقدر وقت کم اوردم که حتی هدیه ها رو هم کادو نکرده بودم  برای همین مجبور شدم به بابا بگم نیاد تو اتاق تا من هدیه هاش رو کادو کنم

هرچند نشد بابا رو سورپرایز کنیم ولی همینطوریشم خاطره شدو کلی بهمون خوش گذشت

من یه پیراهن خریدم برای بابا و مامانی و بابایی هم یه شلوار

چون بابا عاشق لواشکه یه بسته هم لواشک گرفتم براش که شما نصفه بیشتریش رو قبل از اینکه بدیم به بابا خوردی

بابا کلی ذوق کرد وقتی فهمید تو هم لواشک دوست داری میگفت بزرگ تر که شدی دستت رو میگیره و دور از چشم من میرید تا میتونید لواشک میخورید

ولی امرن من بزارم شما دوتا این کارو بکنید شده هرروز براتون لواشک درست کنم این کارو میکنم ولی نمیزارم از بیرون لواشک بگیرید

این یه بارم که از بیرون لواشک گرفتم به خاطر کمبود وقت بود و اینکه میخواستم بابا روز تولدش بیشتر خوشحال بشه

برای شام هم به سفارش بابا مرغ درست کردم

بابا جون تولدت هزاران بار مبارک

 


 


همسرم
با وجود پرمهر و نگاه گرمت دنیایی از پاکی، صداقت و صمیمیت را برایم به ارمغان آوردی
برای توصیف مهربانی‌ات واژه‌ها یاری نمی‌دهند. تا ابد به تو وفادار خواهم ماند
سالروز شکفتن گل وجودت را عاشقانه تبریک می‌گویم . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان بردیا
29 مرداد 92 19:28
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__هيشه شاد باشيد
مامان فهیمه
29 مرداد 92 20:39
مبارک باشه مامان خانم،همیشه به جشن و شادی انشالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد