مهدیار جانمهدیار جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

هدیه خدا

نق زدن

1392/3/6 15:31
نویسنده : مامان زهرا
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

مهدیارم کلی مطلب برای نوشتن دارم  اما وقت نمیکنم بنویسم آخه خیلی شیطون شدی تازگیا خیلی نق میزنی همش باید پیشت باشم باهات بازی کنم کافیه برم یه استکان آب بزنم انقدر گریه میکنی که پشیمون میشم از کارم وقتی بیداری که همش باید پیشت باشم و سرگرمت کنم وقتی هم بخوابی باید خونه رو تمیز کنم که البته خونه تمیز کزدن یا نکردنم فرقی نمیکنه بیدار که باشی حتی یک دقیقه هم خونه تمیز نمیمونه به محض جمع کردن شما به هم میریزی

این روزا نق زدرنت بیشتر شده کافیه به حرفت گوش نکنیم به یه سمت فرار میکنی و انقد گریه میکنی تا دستوراتت اجرا بشه

کلی نقشه برای روز پدر داشتم ولی با وجود تو نتونستم اونجور که میخواستم بابا رو سورپرایز کنم

نمیدونم چی شده بود که اون روز مدام گریه میکردی و نق میزدی

 

عکسای مربوط به روز پدر و تولد خودم و عکسای دیگه رو تو پست بعدی میزارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد