مهدیار جانمهدیار جان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هدیه خدا

عکس تولد زنبوری مهدیار

1392/3/31 2:29
نویسنده : مامان زهرا
1,796 بازدید
اشتراک گذاری
 

اول از همه میخوام از کسایی که در برگزاری تولد کمکم کردن تشکر کنم

از سپیده جون و دوست بهار عزیزم که تو ایده های جشن تولد و طراحیه اون کمکم کردن خیلی خیلی ممنونم

و از بابایی و مامانی هم باید یه تشکر ویژه بکنم از مامانی که مهدیارواز دو هفته قبل از تولد نگه داشت تا ما به کارامون برسیم و از بابایی که تو درست کردن تزئینات خیلی خیلی کمکم کرد و همینطور خرج تولد دوم هم بابایی زحمتشو کشید که کلی شرمندمون کرد

زحمت شام هر دوتا تولدبا مامانی بود و من فقط دسرهارو درست کردم مامانی خیلی خیلی ممنون

تولد اول چون دست تنها بودم نشد عکسای خوبی بگیرم ولی تولد دوم مریم عمه زحمت عکس و فیلم و کشید و کلی عکس قشنگ انداختیم

مریم جون دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدی

و در آخر از همه ی مهمونا که تو مراسم کمکم کردن خیلی خیلی ممونونم

بریم سراغ عکس ها

کارت دعوت مهمونا

 

 

 

 

 

برگه ی یادگاری مهدیار

 

 

 

 

 شام تولد اول مرغ و سوپ و تولد دوم قیمه بود که فوق العاده خوشمزه بود مامانی دستت درد نکنه و دسرها سالاد ماکارانی ژله آکواریم ژله پوست پرتقال و ژله چند رنگ و سالاد کاهو که خودم درست کردم

 ژله پوست پرتقال

 

مهدیار و حسین مریم عمه

 

اینم کلیپ عکسای مهدیار همراه با آهنگ تولده که برای تولد دوم ۷ تا کلیپ درست کردم کلیپ اولی فقط عکسه مهدیار بود بقیه کلیپ ها عکس مهدیار به همراه عکسای بچه ها یی که تو مهمونی حضور داشتند بود

که مهمونا خیلی خوششون اومده بود

 

 

 

 

و این هم گیفت مهمان ها بود که بابایی درست کرده بود البته منم بهش کمک کردم

 

 این هم پشت گیفت

داخل گیفت ها ذرت و چوب شور و پاک کن تراش خودکار  کارت حافظه  فرفره  پازل بود که ذرت و چوب شور و پاک کن تو همه ی گیفتها بود بقیه چیزا متناسب با سن بچه ها فرق میکرد

کیک تولد اول

 

ژله آکواریم

 ژله پوست پرتقال

بال زنبور کوچولومون

 

 

کرم و لیوان زنبوریه مهدیار

و این هم یادگاری که مهمونا نوشتند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد