مهدیار جانمهدیار جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

هدیه خدا

اولین دندون

1392/3/31 2:17
نویسنده : مامان زهرا
396 بازدید
اشتراک گذاری
سلام

مهدیارم رویش اولین مرواریدات مبارک باشه

بالاخره بعد از ۱۰ ماه اولین دندونت در اومد(۲۶/۸/۹۱   ۱۰ ماه و ۲۸ روزگی)

دیروز کلا هیچی غذا نخوردی خیلی نگران شده بودم زنگ زدم به بابایی که بیان خونه ما

گفتم شاید با بازی کردن با بابایی سرت گرم بشه مامانی بتونه یکم غذا بهت بده

ولی مامانی هم هر کاری کرد هیچی نخوردی بدنتم یکم داغ بود خیلی نگران بودم

ساعت ۱۲:۳۰ شب میخواستم بخوابونمت دیدم صورتت داغه ترسیدم شب تب کنی به بابا گفتم بره استامینوفن بخره که اگه شب تب کردی بهت بدم

شب تا صبح همش بیدار میشدی و ناله میکردی

امروزم عمه فاطمه و عمه طیبه اومدن خونه عزیز ما هم رفتیم

زیاد حال نداشتی   آب دهنت هم میومد شک کردم که بخوای دندون در بیاری به لثه هات دست زدم دیدم بله حدسم درست بود بالاخره آقا مهدیار دندون در اوردند

خیل خوشحال شدم همه نگرانیام برطرف شد دوست داشتم برات جشن بگیرم ولی چون وارده محرم شدیم نمیشه جشن گرفت

دندونی هم هنوز درست نکردیم ایشالله جند روز دیگه که درست کردیم عکساشو میزارم

راستی امروز برای اولین بار تونسی نزدیکه یک دقیقه بدون کمک بایستی خونه عزیز بودیم تو داشتی تلویزیون نگاه میکردی حواست نبود منم ولت کردم دیدم قشنگ بدون کمک وایسادی(۲۷/۸/۹۱ حدودا ساعت ۱۴     ۱۰ماه و۲۹ روزگی)

شب هم بابایی چند بار ولت کرد و تو مجبور بودی بایستی    حدودا ۳۰ ثانیه میایستادی بعد آروم پاهاتو خم میکردی و مینشستی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد