مهدیار جانمهدیار جان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

هدیه خدا

قم

1392/3/31 2:17
نویسنده : مامان زهرا
376 بازدید
اشتراک گذاری
سلام مهدیار جانم

دو روز پیش برای اولین بار تونستی چهار دست وپا بری دفعه اول تو خونه عزیز چهار دست وپا رفتی من و بابا نبودیم

شبش خونه بابایی بودیم مریم اینا هم بودند که دیدیم داری چهار دست وپا میری  من که کلی ذوق کردم

چند روزیم هست که خیلی ماهرانه تر جاهای بلند و میگیریو می ایستی 

  همش باید مواظبت باشم که خدای نکرده نیوفتی


مهدیارم امروز عمه فاطمه اینا رفتن قم

بین عمه ها فقط عمه فاطمه نزدیک ما بود که اونها هم امروز رفتن

من که خیلی دلم گرفت وقتی فهمیدم میخوان از اینجا برن

هنوز یه روز نگذشته دلمون برات تنگ شده عمه جون

عمه فاطمه توروخدا زود به زود بیا پیش ما  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد